بیوگرافی گورکم سویندیک (Gorkem Sevindik)-بازیگر نقش مجاهد در سریال قول+عکس های جدید

گورکم سویندیک (به لاتینGorkem Sevindik)  در ۱۷ اکتبر ۱۹۸۶ در آدانا متولد شد.

تحصیلات، خانواده، آغاز کار حرفه ای

گورکم یک برادر بزرگتر دارد که معلم زبان انگلیسی است. او از کودکی رویای بازیگری در سر داشت و به همین دلیل به استانبول آمد تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. گورکم در مراکز مختلفی از‌جمله آکادمی Mujdat Gezen به یادگیری دروس تئاتر پرداخته است.

گورکم در سال ۲۰۱۱ در سریال بسیار طولانی آشیانه گرگ‌ها (Kurtlar Vadisi Pusu)که ساخت آن از سال ۲۰۰۷ آغاز شده بود حضور پیدا کرد. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در این سریال به ایفا نقش پرداخت. گورکم همچنین در سال ۲۰۱۱ در سریال قلبم تورو انتخاب کرد (Kalbim Seni Secti) نیز به هنرنمائی پرداخت.

بازیگر نقش مجاهد در سریال قول

او اخیرا به ایفا نقش در سریال قول (Soz) پرداخته است. گورکم در این سریال، با نقش مجاهد که نقشی کمدی و دوست داشتنی است توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. او بخاطر ایفای نقش بسیار خوب خود در سریال قول در می ۲۰۱۸ توانست جایزه بهترین بازیگر پشتیبان را از آن خود کند.

همسر گورکم سویندیک

گورکم در‌حال حاضر مجرد است. او قبلا با تهیه کننده ترک، یامور اونال به مدت چند ماه رابطه داشت. گورکم پس از جدایی از یامور، در سال ۲۰۱۸ رابطه خود را با بسکتبالیست ترک، کبری سیاه دمیر آغاز کرد.

او معمولا روابط خصوصی خود را از رسانه‌ها پنهان می‌کند اما اخیرا در میان عموم مردم به همراه کبری سیاه دمیر دیده شده و حتی کبری را به برادر خود نیز معرفی کرده است.

کبری سیاه دمیر دوست دختر گورکم سویندیک

اینستاگرام گورکم سویندیک

گورکم در شبکه‌های اجتماعی از‌جمله اینستاگرام بسیار فعال است. او درحال حاضر ۱.۱ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

علایق

گورکم سویندیک عاشق موسیقی، ورزش و اتوموبیل‌های قدیمی است و رابطه بسیار صمیمانه‌ای با خانواده و دوستان خود دارد. او از دوستان صمیمی تولگا ساریتاش، آیتاچ شاشماز، ارن ووردم و ارجان مریج است.

گورکم سویندیک در کنار آیتاچ شاشماز و ارن ووردم

رنگ چشم،قد و وزن گورکم سویندیک

رنگ چشمان گورکم، آبی است. قد او ۱.۷۵ سانتی متر و وزنش ۷۰ کیلوگرم است.

فیلم ها و سریال های گورکم سویندیک

۲۰۱۱- kalbim seni secti (قلبم تورو انتخاب کرد)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۲- Kurtlar Vadisi Pusu (آشیانه گرگ‌ها)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۵- Eskiya Dunyaya Hukumdar Olmaz (راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹- Soz (قول)- سریال تلویزیونی

 

 

 

از دست ندهید