آلپ ناوروز(Alp Navruz): همیشه به زن‌های زیبا فکر کردم. بیوگرافی کامل و مصاحبه بسیار خواندنی+عکس‌های جدید

آلپ ناوروز (Alp Navruz) متولد ۱۵ ژانویه ۱۹۹۰ در استانبول، مدل و بازیگر ترک است.

تحصیلات آلپ ناوروزر

آلپ فارغ‌التحصیل دانشگاه ییلدیز تکنیکال در رشته ادبیات ترکی است.

تحصیلات آلپ ناوروز

شروع بازیگری 

آلپ ناوروز کار بازیگری را با سناریو تئاتری که در دوران ابتدایی بدست خود نوشته بود آغاز کرد. او از افراد سرشناسی همچون آلتان ارککلی و جیهان اونال درس بازیگری فرا‌گرفته است و پیش از ورود به عرصه بازیگری سینما و تلویزیون در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کرده است.

او اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در سریال ماه گرفتگی آغاز کرد و سپس با فیلم جبروت به کار خود ادامه داد. آلپ ناوروز سپس با نقش برکه در سریال حال دوستان خوب است ظاهر شد. پس از این سریال، آلپ با نقش اصلی جنک در سریال دستم را رها نکن  در کنار آلینا بوز به ایفای نقش پرداخت.

آلپ ناوروز و آلینا بوز در سریال دستم را رها نکن

او با این سریال و سریال دیگر خود یعنی فضیلت خانوم و دخترانش بسیار مشهور شد و علاوه‌بر ترکیه، در سایر کشور‌ها نیز علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرد. آلپ در این سریال در کنار بازیگرانی همچون دنیز بایسال، نازان کسال و چاعلار ارطغرل به هنرنمائی پرداخته است. 

همکاری با برند‌های معروف

آلپ ناوروز در‌حال حاضر چهره تبلیغاتی بسیاری از برند‌های معروف از‌جمله برند پوشاک ورزشی هومل (Hummel) آلمان و برند ترک پوشاک مردانه هاتموگلو (Hatemoğlu) است. او در اکثر موارد لباس‌های خود را از بین مارک‌های معروفی همچون زارا، آدیداس، دانلوپ و H&M  انتخاب می‌کند.  

آلپ ناوروز مدل و بازیگر ترک

قد، وزن و رنگ چشم آلپ ناوروز 

قد آلپ ناوروز ۱۸۵ سانتی متر، وزن او ۸۵ کیلو‌گرم و رنگ چشم‌هایش عسلی است.

علایق آلپ ناوروز 

آلپ ناوروز در‌حال حاضر به انجام ورزش‌هایی مانند شنا و تیر اندازی با کمان می‌پردازد. او به نویسندگی بسیار علاقمند است و گاها شعر نیز می‌سراید. مسافرت و اسکیت بردینگ نیز از سایر علایق آلپ بشمار می‌رود. او همچنین در بین هنرمندان به استایل جی جی حدید و تام هاردی بسیار علاقمند است.

همسر و روابط خصوصی آلپ ناورور 

آلپ ناوروز در سال ۲۰۱۷ چندین بار با باشاک پارلاک دیده شده بود و شایعاتی مبنی بر رابطه عاشقانه این دو وجود داشت. باشاک، بازیگر ترک متولد ۱۹۸۸ و ۲ سال از آلپ بزرگتر است.

آلپ ناوروز مدل و بازیگر ترک

آلپ ناوروز و باشاک پارلاک

باشاک قبلا ۳ سال با موزیسین تورک، جانر کاراموکلواوغلو رابطه داشت و قرار بود با او ازدواج کند اما پس از مدتی این دو از یکدیگر جدا شدند. همچنین گفته می‌شود که آلپ قبلا مدتی با بورجو کیراتلی، یعنی همسر حال حاضر سینان آکچیل (خواننده معروف) رابطه داشته است.

 اینستاگرام آلپ ناوروز

آلپ ناوروز با انتشار عکس‌های جذاب و تبلیغاتی خود در اینستاگرام، توانسته در این شبکه اجتماعی نزدیک به ۳ میلیون دنبال کننده جذب کند. آلپ همچنین اعلام کرده است که در بین اپلیکیشن‌ها بیشترین استفاده را از اینستاگرام دارد. 

اینستاگرام و عکس های جدید آلپ ناوروز

جوایز آلپ ناوروز

برنده جایزه بهترین بازیگر از فدراسیون بین‌المللی سندرم داون، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۲۰۱۷ از جوایز altın türizm ödüller و جایزه بازیگر آینده‌دار ترکیه از دانشگاه gelişim استانبول در سال ۲۰۱۸.

آلپ ناوروز و سریال عشق حرف حالیش نمیشه

فیلم‌ها و سریال‌های آلپ ناوروز

۲۰۱۱- Aytutulmasi  (ماه گرفتگی)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۶- Ceberrut (جبروت)- فیلم سینمائی

۲۰۱۶- arkadaslar iyidir (حال دوستان خوبه)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۶- ask laftan anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۷- fazilet hanım ve kızları (فضیلت خانوم و دخترانش)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۸- Elimi birakma (دستم را رها نکن)- سریال تلویزیونی

۲۰۲۰- Zumruduanka (ققنوس) – سریال تلویزیونی

اظهارات جالب آلپ ناوروز

اگر بازیگر نمی شدم حتما آشپز می شدم.

اگر کسی در زندگی‌ام باشد به هیچ وجه به خیانت فکر نمی‌کنم.

در مورد عشق، صداقت از همه چیز برام مهمتره.

من کنترل زیادی روی احساساتم دارم.

از حسودی و دروغ بیزارم.

در زندگیم هیچ وقت عاشق نشدم. با اینکه کسی تا بحال به من نه نگفته اما از پا پیش گذاشتن ترس دارم.

مصاحبه با آلپ ناوروز 

مصاحبه با آلپ ناوروز در سریال فضیلت خانوم و دخترانش، مشکل‌ترین صحنه‌ای که بازی کردید کدوم صحنه بود؟

صحنه‌ای که سینان مرگ مادرش رو متوجه میشه سخت‌ترین صحنه برای من بود و از نظر احساسی منو تحت‌تاثیر قرار داد. من برای اینکه نشون بدم از دست دادن عشق اول زندگیت یعنی مادرت چقدر مشکله تلاش زیادی کردم.

 

اگر قرار بود بین صحنه‌های فیلم فضیلت خانوم و دخترانش یکی از صحنه‌ها رو دوباره بازی می‌کردید اون صحنه کدوم بود؟

 دوست داشتم همه صحنه‌ها رو دوباره بازی می‌کردم (با خنده). چون یادگیری بازیگری یک دنیای بدون مرز هست. ممکنه من امروز با اطمینان بگم کاری رو درست انجام دادم اما فردا از اون کار خوشم نیاد.

 

اگر می‌خواستی از بین نقش‌های سریال فضیلت خانوم و دخترانش سوالی بپرسی و اون چه کسی بود و چه سوالی می‌پرسیدی؟

من دوست داشتم از سینان سوالی بپرسم. اینکه آیا در زندگیش به موفقیتی دست پیدا کرده یا نه؟

 

دوست داشتی قبل از به‌پایان رسیدن این سریال، سینان رو در چه حالتی می‌دیدی؟ واقعیتش دوست داشتم بالغ شدن و سر به راه شدن سینان رو می‌دیدم (با خنده)

 

اولین بار که حرفه بازیگری وارد زندگیت شد کی بود؟

زمانیکه ابتدایی تحصیل می‌کردم همیشه در‌مورد تئاتر کنجکاو بودم. از اون زمان بود که شروع به یادگیری بازیگری کردم و حتی زمانیکه که فوق‌لیسانس تحصیل می‌کردم هم بصورت همزمان در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کردم.

 

معیار اینکه فردی خودش رو یک بازیگر بدونه چی هست؟

به‌نظر من، جمله من یک بازیگر هستم آخرین جمله‌‌ای هست که یک بازیگر باید به خودش بگه چون در این عرصه شما هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرید در‌حالیکه قبلا اونرو نمی‌دونستید و در‌عین‌حال خیلی چیز‌های دیگه رو هم باید یاد بگیرید.

 

تا حالا شده فکر کنید بازیگری با شما فاصله زیادی داره و در این مورد چه سوالی از خودتون پرسیدید؟

 من قبل از اینکه بازیگری رو شروع کنم خجالتی بودم و بازیگری باعث شد این عادتم رو کنار بگذارم. اولین سوالیکه در مورد این شغل از خودم پرسیدم این بود که دوست داری به چه کسی تبدیل بشی و چرا این رو میخوای؟

 

بزرگترین جنگی که در زندگی با خودت داشتی چی بوده؟

بزرگترین جنگ با خودم بنظرم این بوده که بهتر از اون چیزی بشم که هستم.

 

در زمان‌های بیکاریت دوست داری چه کار‌هایی انجام بدی و فکر می‌کنی چه فعالیتی به حرفه بازیگریت کمک می‌کنه؟

در زمان‌های بیکاریم ورزش می‌کنم، حتما برای رفتن به تئاتر و سینما وقت می‌گذارم و کتاب هم می‌خونم. هر کدوم از این کار‌ها به شغلم هم کمک می‌کنه.

 

اگر زندگیت مثل یک پازل بود و مجبور بودی یک تکه بد زندگیت رو در‌می‌آوردی و تکه خوب‌رو بجاش می‌گذاشتی اون تکه کدوم بود؟

تکه به تعویق انداختن کارهام رو برمی‌داشتم و به جاش تکه کار امروز رو به فردا موکول نکردن رو بجاش قرار می‌دادم (با خنده).

 

در زندگی چه کسی یا چه چیزی بدون قید و شرط تورو می‌خندونه؟ اینکه کسانیکه دوستشون دارم در کنارم باشن برای خندیدنم کافی هست. 

 

زمانیکه ناراحت هستی یا انگیزه کافی نداری چه کسی می‌تونه تورو از این حالت بیرون بیاره؟ گوش دادن به یک موزیک خوب و گاها صحبت با یک دوست خوب.

 

به نظرتون جذابیت چهره تون در جذب بینندگان اهمیت داره؟

من هیچ وقت با این دید که جذاب هستم نقشی رو قبول نکردم. من همیشه فکر کردم که آیا آموزشی که در زمینه بازیگری دیدم برای پیاده‌سازی نقش‌هایی که بهم پیشنهاد شده کافی هست یا نه.

از کسانیکه من رو جذاب میدونن تشکر می‌کنم اما من بیشتردوست دارم در عرصه بازیگری نمره خوبی بگیرم. تعریف از بازیگریم توسط بینندگان من رو بیشتر از هر چیزی  خوشحال میکنه.

 

به نظرتون معروف بودن چگونه حسی هست؟

 اینکه برای دیگران اهمیت داشته باشی و در‌موردت نظر بدن خیلی حس خوبیه. عادت کردن به شهرت زمان می‌بره و من فکر میکنم در مرحله عادت کردن هستم. آینده شهرتم نمیدونم به چه شکله اما در‌حال حاضر همه چیز خیلی خوبه.

 

آیا نقطه مشترکی با نقش سینان اگمن در سریال فضیلت خانوم دارید؟ فکر نمی‌کنم نقطه مشترکی داشته باشیم و همین موضوع باعث میشه این نقش رو دوست داشته باشم و ازش لذت ببرم. اینکه احساساتی رو که تا بحال نداشتم رو تجربه کنم واقعیتش برام لذت بخشه. بازی کردن نقش سینان اگمن از این نظر خیلی برام خوب بود.

 

در این فیلم، رابطه خواهر و برادر‌ها یک حالت بالا پایین داره. شما چطور، خواهر برادر دارید؟ اگه دارید رابطتتون باهاشون چجوریه؟

من یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خودم دارم. من کمی هم حسود و اقتدار‌گرا هستم در این زمینه. شاید در ظاهر از من انتظار نره ولی در این زمینه یکم بی‌ادب هم هستم.

من جزو افرادی هستم که حسادت و دوست داشتن رو در یک طرف می‌بینم. البته من از یک اقتدارگرایی و حسودی کنترل شده صحبت می‌کنم. خلاصه رابطم با خواهر و برادرم خوبه.

 

آیا فقط زن‌های زیبا می‌تونن توجه شما رو به خودشون جلب کنن یا زن‌های دیگه هم میتونن این کار رو بکنن؟

از‌نظر من کسانیکه میگن به ظاهر اهمیت نمیدن خودشون رو گول می‌زنن. من فکر می‌کنم بیشتر باید به درون افراد توجه کرد تا ظاهر اون‌ها. ممکنه در نگاه اول از طرز نگاه و خنده زنی خوشتون بیاید اما ۵ دقیقه بعد دوست نداشته باشید حتی باهاش صحبت کنید.

من همیشه به زن‌های زیبا فکر کردم اما اصلا نمی‌تونم با اون‌هایی که ظاهر زیبا اما درون تو خالی دارن کنار بیام. بنظر من مهمترین چیزها در رابطه این سه مورد هست: بتونی با طرف مقابلت صحبت کنی، بدونی حرفات براش اهمیت داره و بتونی بهش اعتماد کنی. اگر این چیز ها باشه بقیه موارد رو میشه نادیده گرفت.

 

بین فیلمبرداری چی کار می کنید؟ شنیدم باشگاه میرید، واقعیت داره؟

من همیشه با کیف ورزشیم می‌گردم. اگر ۲ ساعت زمان خالی داشته باشم از عوامل صحنه اجازه می‌گیرم و میرم باشگاه. در‌حال حاضر بدنسازی و شنا انجام میدم. حدود ۶ سال هم هست که بطور منظم ورزش می‌کنم.

علاوه‌بر‌این، آموزش دفاع شخصی و تیر‌اندازی رو هم دیدم. سعی کردم در خیلی از زمینه‌ها وارد بشم و تقریبا در هر یک از این زمینه‌ها دانش ۵۰ درصدی رو دارم.

 

علاوه بر ورزش چه کارای دیگه‌ای انجام می‌دید؟ 

فیلم تماشا می‌کنم. سریال‌های ترکی و خارجی رو دنبال میکنم. کتاب خوندن رو خیلی دوست دارم. حدود ۱۰ سال هست که شعر می‌نویسم و خیال دارم یک کتاب شعر چاپ کنم. علاوه‌بر‌این، ترانه‌سرایی هم می‌کنم.

مدتی به این فکر می‌کردم که داستان بنویسم و حالا هم فکر این هستم که آیا می‌تونم سناریو بنویسم یا نه ؟ در این زمینه دنبال افرادی هستم که آموزش این کار رو دیدن.

 

من سوالات زیادی ازت پرسیدم و حالا وقتشه که تو از خوانندگان سوال بپرسی. چه سوالی ازشون داری؟ بله. نوبت منه و دوست دارم از حقم استفاده کنم (باخنده). سوالیکه از خواننده‌های این مصاحبه دارم اینه که دوست دارن آلپ ناوروز رو در چه نوع نقش‌هایی مشاهده کنن؟ 

 

سوالات کوتاه از آلپ ناوروز

فیلم اخیری که تورو تحت تاثیر قرار داد کدوم فیلم بود؟

 فیلم از گور برخواسته و شرلوک هولمز 

 

به نظرت بهترین فیلم‌هایی که تا به امروز ساخته شدن چه فیلم‌هایی بودن و یا اینکه از دیدن کدوم فیلم‌ها بیشتر لذت بردی؟ 

فیلم داستان عامه پسند، فیلم انجمن شاعران مرده و فیلم تلقین.

 

این روز‌ها بیشتر به آهنگ‌های کدوم موزیسین یا خواننده بیشتر گوش میدی؟

تمام آهنگ‌های جاستین تیمبرلیک 

 

این روز‌ها در‌حال مطالعه چه کتابی هستی؟

 کتاب Psiko-Analist از جان کاتزنبچ

 

کتابی که به خوانندگانمون توصیه می‌کنی چه کتابیه؟

 کتاب چنین گفت زرتشت از فردریش نیچه 

 

کدوم فیلم از‌نظر دیگران بسیار عالی بوده اما تو فکر می‌کنی زیاد هم فیلم خوبی نبوده ؟

 فیلم لا لا لند 

 

کدوم سریال‌هارو دنبال می‌کنی؟

سریال شرلوک، آینه سیاه و سریال آشنایی با مادر 

 

اگر قرار بود داخل دنیای یک سریال، فیلم یا کتاب بشی اون چه سریال، فیلم یا کتابی بود؟

فیلم باشگاه مبارزه 

 

در مصاحبه‌ای خوندم که سال‌های زیادی هست که شعر می‌نویسی. نوشتن چه نوع شعر‌هایی از‌نظر تو مشکله ؟

 شعر‌های عاشقانه (با خنده)

 

چه شهری رو بیش از همه شهر‌ها دوست داری؟ استانبول 

 

رفتن به چه شهری جزء رویاهاته؟ نیویورک

 

آخرین چیزی که در گوگل سرچ کردی چی بود؟ خودم (با خنده)

 

با اولین پولی که از شغلت در‌آوردی چی خریدی؟

 گوشی همراه 

 

آیا عادت خنده‌داری داری که از گفتنش خجالت بکشی؟

 بله. عادتی که از دوره دبیرستان با منه این هست که می‌تونم شعر آهنگ‌های رپ رو بخوبی حفظ کنم (با خنده).

 

 

 

از دست ندهید