ادا اجه : در مورد عشق به سن و ظاهر اهمیت نمیدم + بیوگرافی و مصاحبه خواندنی

ادا اجه (به ترکی Eda Ece) بازیگر ۳۲ ساله و جذاب ترک است که با بازی نقش ییلدیز در سریال میوه ممنوعه به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی و مصاحبه با ادا اجه بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

بیوگرافی ادا اجه بازیگر ترک

خانواده، تحصیلات، آغاز کار بازیگری

ادا اجه متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۹ در استانبول است. ادا فرزند سوم و کوچک خانواده است. او زمانیکه در مدرسه به بازی تئاتر مشغول بود توجه مدیر بازیگران تئاتر، تومار اوزوکور را جلب میکند و پس از اینکه اوزوکور به ادا پیشنهاد بازیگری می دهد، وی این پیشنهاد را قبول می کند.

کودکی ادا اجه
کودکی ادا اجه

ادا در دبیرستان Sisli terakki تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه بیلگی است. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شروع به یادگیری درس های تاریخ هنر کرد و در یک گالری هنری مشغول بکار شد.

 

او همچنین به زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کامل دارد. اولین کار ادا اجه مربوط به سریال Mihriban در سال ۲۰۰۲ است که با یک نقش کوچک در این سریال ظاهر شد.

 

کار اخیر او مربوط به سریال میوه ممنوعه است که با نقش ییلدیز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. از سایر بازیگران سریال میوه ممنوعه می توان به انور تونا، سودا ارگینجی، شوال سام و شفق پکدمیر اشاره کرد.

 

جوایز ادا اجه

ادا در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت جایزه Ayakli Gazete برای بهترین بازیگر نقش اصلی جوان زن برای سریال pis yedili شد.

جوایز ادا اجه بازیگر زیبای ترک

رنگ چشم، رنگ مو، قد و وزن ادا اجه 

رنگ چشم ادا سبز و رنگ موهای او بلوند است. همچنین قد او ۱۶۳ سانتی متر و وزن وی ۵۳ کیلوگرم است.

 

نامزد و همسر ادا اجه 

ادا مجرد است. رسانه های ترک در سال ۲۰۱۸ شایعاتی در رابطه با رابطه عاشقانه ی ادا اجه، با هم بازی خود در سریال میوه ممنوعه یعنی اونور تونا منتشر کردند اما هیچ یک از این دو، این رابطه را تایید نکردند.

 

ادا از سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با برهان تونجر، بازیکن حرفه ای بسکتبال شده است و طبق گفته رسانه ها، این دو بزودی قصد ازدواج دارند. 

 

اینستاگرام ادا اجه 

ادا اجه در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام عکس های جذاب و زیبایی از خود منتشر می کند و در حال حاضر ۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. 

اینستاگرام ادا اجه

فیلم ها و سریال های ادا اجه 

۲۰۰۲- Mihriban – سریال تلویزیونی 

۲۰۰۳- Askin mucizeleri (معجزه های عشق)- سریال تلویزیونی

۲۰۱۰- Mahpeyker kosem sultan – فیلم سینمایی 

۲۰۱۱- Pis Yedili – سریال تلویزیونی 

۲۰۱۳- Beni boyle sev (منو اینطوری دوست داشته باش) – سریال تلویزیونی

۲۰۱۳- Kizim icin (به خاطر دخترم) – فیلم سینمایی

۲۰۱۵- Kocan kadar konus – فیلم سینمایی

۲۰۱۵- Iliski dorumu:karisik – سریال تلویزیونی 

۲۰۱۶- Deli dumrul – فیلم سینمایی

۲۰۱۶- Gorumce – فیلم سینمایی

۲۰۱۶- Mahrumlar – فیلم سینمایی

۲۰۱۷- Ali Ekber cevahir – سریال تلویزیونی

۲۰۱۷- Salur kazan:zoraki kahraman – فیلم سینمایی

۲۰۱۷- Yol arkadasim – فیلم سینمایی

۲۰۱۸- Deliha2 – فیلم سینمایی 

۲۰۱۸- Yasak elma (میوه ممنوعه) – سریال تلویزیونی 

 

مصاحبه اختصاصی با ادا اجه 

چند خواهر و برادر هستید؟ 

ادا اجه : ما سه تا خواهر هستیم و من از همه کوچیک ترم. یکی از خواهرام ۱۰ سال و خواهر دیگه ام ۸ سال از من بزرگتر هست. قبلا خونمون شلوغ بود اما حالا دو تا خواهرم ازدواج کردن و الان قدرشون رو بیشتر می دونم. 

 

سر چیزهایی مثل لباس با هم دعوا میکردید؟ 

ادا اجه :  البته. دعوا هم می شد. من و خواهر بزرگم، سایز لباسمون یکی بود اما خواهر دومم خیلی لاغر بود. با خواهر دومم کاری نداشتم اما لباس های خواهر بزرگم رو قایم می کردم. 

 

گوش دادن به درد و دل دیگران و راهنمایی کردن رو دوست دارید؟ 

ادا اجه : چون مشکلات دوستانم رو مثل مشکلات خودم میدونم، تاجایی که بتونم راهنماییشون می کنم. دوست و خواهر خوبی هستم. بهشون رسیدگی میکنم. 

 

برای زیبایی پوست و اندامتون چه کار هایی انجام میدید؟ 

ادا اجه : یک دکتر پوست خوب دارم که بصورت مرتب پیشش میرم. برای زیبایی اندام هم سعی میکنم تغذیه ی خوبی داشته باشم و پیلاتس کار میکنم. کارم رو منظم انجام میدم اما در زمینه‌ی خورد و خوراک اونقدر ها هم نمی تونم منظم و با اراده باشم. شیرینی دوست دارم و بعضی وقت ها هم شب ها دیر وقت غذا می خورم.

 

رژیم دیتوکس میگیرم، غذا های رژیمی میخورم، ورزش میکنم اما به خاطر یک کاپ کیک خوشمزه، همه زحمت هام از دست میره. به نظرم مسئله ی مهم در زندگی، تعادل هست که باید پیداش کرد چون با مواظبت و فرار مداوم، کاری از پیش نمیره. 

 

با اینحال به دندون هام خیلی خوب رسیدگی کردم و اصلا دندونم رو نکشیدم. خیلی سالم هستن. اورتودنسی هم نکردم. از بچگی خیلی بهشون رسیدم.

 

شوال سام، قبلا یک معجون طبیعی مخصوص دندون بهم هدیه داد. خیلی خوشحال شدم. چیزهایی که به تمیزی مربوط میشن رو خیلی دوست دارم. صابون های خوشبو، شامپو های خوشبو، محصولاتی که بوی تمیزی میدن و کرم دست و صورت، زیاد میخرم.

مصاحبه ی اختصاصی با ادا اجه
ادا اجه در کنار شوال سام

 

خیلی شیک و مرتب به نظر میرسید. رابطتتون با آرایش چطوره؟ 

ادا اجه : رابطم با آرایش خوبه. آرایش، تکه ای از وجود بازیگره. برای خارج شدن از نقش واقعی و تبدیل شدن به یک کاراکتر دیگه، مو و آرایش، بزرگترین کمک برای ماست. هر چقدر که با کارگردان ها کار میکنم، همون قدر هم با آرایشگر ها و گریمور ها کار میکنم. چهره خودم رو دوست دارم و سعی میکنم بدون آرایش بگردم. با آرایش بیش از حد هم مخالفم. به نظرم، آرایش کم و نرم، بیشتر به آدم میاد.

 

ییلدیز چندین سال از همسرش کوچیکتره…

 ادا اجه : اختلاف سنی پدر و مادر من هم ۲۰ سال هست. 

 

نظر شما در مورد اختلاف سنی چیه؟ 

ادا اجه : دنیا به یه جایی کشیده شده که همه با هم برابر شدن. اگه دو نفر همدیگه رو دوست داشته باشن و نفر سومی در کار نباشه، هیچ مشکلی با این موضوع ندارم. عشق؛ زبان، نژاد و جنسیت نمیشناسه. 

 

همچین عشقی رو تجربه کردید؟

ادا اجه : در مورد اینکه عشق رو با چه کسی تجربه کنم، برنامه ای ندارم، این کار دل هست. در مورد عشق، من به آناتومی و ظاهر فرد نگاه نمیکنم. 

 

خب پس به چی توجه می کنید؟ 

ادا اجه : به نحوه ی ارتباط و هوش اون فرد توجه می کنم. فردی که بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم، منو جذب میکنه. به جاذبه ی فیزیکی اهمیت نمیدم. 

 

نقش تون در سریال سیب ممنوعه، نقشی هست که به خاطر پول ازدواج کرده

ادا اجه : ییلدیز درس نخونده و با کار کردن با زندگی جنگیده. علاوه بر این، عاشق چیز های ظاهری و مادی هست. دوست داره راحت زندگی کنه. اما اگه منو بگید، من درگیر مشکلات مالی نبودم. در یک خانواده تحصیل کرده و خوب بزرگ شدم. درگیر مشکلات مالی نبودم اما از ۱۹ سالگی، خرجم رو خودم در آوردم. یک زن همیشه باید کار کنه و شغلی داشته باشه. 

مصاحبه ی اختصاصی و خواندنی با ادا اجه

دوران تحصیلتون چطور گذشت؟ 

ادا اجه : من روانشناسی خوندم و اگه بازیگر نمی شدم، دنبال این رشته می رفتم. باز هم ساکن ببک (از مناطق گران قیمت استانبول) می شدم. به خاطر همین، از صفر شروع نکردم. از دوران ابتدایی؛ در کلاس های باله، پیانو و زبان خارجی شرکت کردم اما تنها رشته‌ای که رهاش نکردم، تئاتر بود. 

 

در دوران مدرسه، دختر خوشگل کلاس شما بودید؟ 

ادا اجه : دختری نبودم که دنبال خوشگلی باشم. کل دوران مدرسه، دوست پسر نداشتم. بعد از ۱۸ سالگی وارد رابطه شدم. با پسرا مثل رفیق بودم. رمانتیک هم نبودم. 

 

بازی خودتون رو چطور تقویت می کنید؟ 

ادا اجه : با تماشای فیلم ها و سریال های سراسر دنیا. با خوندن کتاب، خودم رو تقویت می‌کنم. سعی میکنم از اتفاقات روز با خبر باشم. خوندن سناریو و تماشای فیلم رو خیلی دوست دارم. 

 

توصیه تون به افراد جوون چی هست؟ 

ادا اجه : توصیه ام اینه که به دنبال کارهایی برن که در اون ها استعداد دارن و بهش علاقمند هستن. وقتی آدم کاری رو انجام میده که در اون استعداد داره و ازش خوشش میاد، این میتونه خوشحالش بکنه.

 

کاش همه می تونستن از کارهایی که بهش علاقه دارن، پول دربیارن. برای این کار باید به خودت ایمان داشته باشی و دنبال آرزو هات بری. وقتی میخوای این آرزو ها رو به واقعیت تبدیل کنی، باید زیاد کار کنی. همچنین مراقبت از کارت و انتخاب های درست هم بسیار مهم هستن. 

 

از دست ندهید